- Amanda Fondell it is.









Äntligen en av mina favoriter som är i final och som kanske faktiskt har en chans att vinna!
Amanda Fondell it is, i must say, hey ya.

Fixade lite grejer i stan förut med Viktor och shit vad det ska blåsa och vad min näsa ska rinna...
Sedan var det hem och äta middag med hans föräldrar och sedan visade man lite bilder från Uganda.
Klockan åtta var idol finalen igång.... vem ska man heja på var min första tanke!
Jag menar Amanda har varit en favorit sedan jag såg Made Of. 
Robin har alltid varit en lite halv favorit men nu har jag bestämt mig, Amanda Fondell it is!
Tjejen gör sin grej och når enda ut med det, når enda fram till mig iallafall!

Så heja heja Amanda vinn nu så det för sista gången kan vinna någon som jag vill ska vinna!
Så nu är de knappt 20 min kvar innan vi vet vem det är som står som vinnare.
Shit kände mig helt plötsligt som värsta idol fanet, men så är inte fallat om jag ska vara ärlig.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback