- Åter igen i Sverige, kalla Sverige.

Hej hej Sverige!

Då var man hemma i kalla Sverige igen, eller kom ju hem igår, har inte gjort så mycket, håller på för fullt med alla bilder som man har tagit.
Sedan träffa jag Viktor igår! ♥
Träffa mamma och gav henne två grejer av sex saker som jag köpt då de resterande fyra får ligga under granen!
Desamma gällde pappa så klart!
Sedan fick Viktor två saker, och en får han i julklapp!
Min käre bror fick vad han önska sig, choklad haha.
Snart bär det av att träffa Louisa, då hon ska få en lite sak och sedan får hon en annan sak i julklapp!

Lite gott gott att dricka gick ju inte att inte köpa med sig. Till Höger det Viktor fick!





Sedan har vi vänster bilden i mitten, det var en skål och ett halsband till mamma. Bredvid så har vi ett rivjärn som jag tyckte var lite fiffigt och en brevöppnare till pappa. 
Längst ner, bilden till vänster är örhängerna som Louisa ska få idag, ( hoppas inte hon kollar bloggen innan. ). Bredvid har vi bordunderlägg som Viktors föräldrar fick igår också!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback