- Lussebullar.



Ingen jul utan lussebulle bak.

Nej det tycker jag verkligen inte det är, och igår gjorde vi våra här hemma, jag, Viktor, Oscar & hans tjej Josefin.
Varför ska man göra massa orginella lussebullar ?
Lite olika är alltid lika kul, något annat kul att när vi gjorde smeten som jag gjorde för första gången annars har man en snäll mamma som gör de, en snälla mamma har jag fortfarande men tänkte denna blev de att hon inte hjälpte till med degen, bra om man lär sig också hehe.
Det var den äckligaste smeten ( innan de blev deg ) jag någonsin sett, men bullarna blev goda!

Nu sitter jag och fixar med mina Uganda bilder, som jag har mycket kvar på. 
Sedan väntar jag på att Madelene ska höra av sig så jag får träffa henne!
Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig finis. Kikar förbi här och hoppas att du har haft en bra start på veckan :)

Ps. Glöm inte att vara med att tävla om dagens blogg!. Vinnaren utses efter kl 20.30 ikväll!

Kramar :)

2011-12-12 @ 12:00:03
URL: http://sense.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback