- Vackra ting.










Kanske borde handla om jul detta inlägg men de kommer imorgon antar jag.


Jag det är ju inte så att de inte är brist på jul inlägg typ bilder fårn julafton, granar och vad man fått i paket men mina bilder ligger kvar i kameran så de får bli imorgon. 
Tänkte visa underbart vackra ting från Uganda, djuren!
Jag har en speciell kärlek när de gäller insäkert och sådant måste jag säga.
Ja de är absoluta favoriter, ungefär alla, silverfiskar klarar jag mig utan, och mygger.
Men annars ja, fina, fina och ja fina!

Blev äntligen klar med alla bilder från Uganda så nu är de överstökat, nu ska man sätta sig med skolarbete, eller så gör jag det imorgon på morgonen och går och lägger mig tidigt ?  
Ja det låter bättre faktiskt hehe!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback