- Blev lite för kalas.

Denna helgen har varit fullspäckad med gäster och kalas och jobb. 
Jag fyller år på lördag men i och med att jag åker då så fick det bli lite firande denna helgen. 
Så här tänkte jag visa lite vad jag fick.






1. Två maskotar på resan.
2. En bok som jag ska använda som dagbok i Uganda och en bok som har massa tester där man kan få reda på mer om sig själv.
3. Två halsband det svarta kommer från Dag och natt. 
4. En massa små saker som jag önksat mig, det mesta kommer från Oriflame, en favorit. Nagellacket är inte svart utan rött men men.

+ sedan fick jag pengar, en bok om cupcakes, ett jätte fint värmeljus. Sedan så fick jag ju min nya kamera av mamma och pappa!

Jag fastna så för Promarkers när jag målade sist så idag var jag och köpte mig lite flera, kunde inte hålla mig till julafton då de står på önskelistan. ^^

Kommentarer
Postat av: FOTO

så fin design du har =)

hoppas du fått en bra start på veckan :)

2011-11-07 @ 16:18:32
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback