- Random.


Malin hade lagt upp liknande på sin blogg så jag kände också för det.


1. En bild på mig själv.
2. En gammal bild mig på själv, bilden är tagen på sommaravslutningen i åttan, känns konstigt att lägga den som gammal bild, fast det var ju ändå 2008. 
3. En bild på mig när jag skrattar, ingen direkt charmig bild men som sagt man får bjuda på sig!
4. En bild på någon jag tycker om. Vem annars om inte Viktor ? 
5. En bild på någon du litar på till 100 %. Louisa, som alltid.
6. En bild på någon du vill träffa nu, Cecilia, tar alldeles för lång tid innan våra träffar!
7. En bild på någon du saknar, jag har inge bild på datorn på farfar.
8. En bild på den du senast fick sms från, Johanna i klassen, " var han där ? "
9. En bild på den du senast ringde, pappa!
10. En bild på någon du alltid har roligt med! Madelene " Misse " Svala, just sayin!
Kommentarer
Postat av: A.L

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag

2011-11-11 @ 05:47:24
URL: http://stockholmtomarbella.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback