- Vem kunde ana: " Outfit "



Outfit!!!

Trodde aldrig skulle skriva vad jag har på mig, tycker de är lite, ja jag vet inte. 
Men detta blir nog bara en gång bara för att jag fick en känsla för att göra det, mitt i alla stress. 
Skulle egentligen russa till jobbet, allt gick bara fel när jag skulle dit....
Ville inte cykla för det spöregna, så gick till bussen, det regna ju inte alls ?!
Gick snabbt hem och låste upp cykeln och sedan hade bromsen fastnat, detta gjorde att jag inte alls kunde ta cykeln och jag hade då missat bussen...
Så sprang till tåget, hann med det och gick en bit och sedan bussen till jobbet. 

Fixade bromsen när jag kom hem, och så imorgon blir de att cykla och se om jag kan lämna in den. 
För ja punkteringen har man ju fortfarande kvar, om jag har det ^^ 
Nej nu ska jag plugga rumpa.

Outfit: Jeans från Tradera och Tröja från Gina Tricot, enkel klädsel helt enkelt!
Vem vet kanske blir mer klädsel hahaha.
Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din vecka varit hittills? :)

Min största dröm ät att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke lika stort som H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-10 @ 19:30:35
URL: http://jaasses.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback