- Inget Internet.

 


Tar vara på internetet jag får och lär mig om katter.

Jag flyttade hem i från för ungefär en månad sedan. Tänkte nu ska jag blogga, så jag kan se tillbaka på denna tiden, men det går inte så bra då jag inte har något internet. 
Jag beställde internet för en månad sedan, en mobil raouter eller något liknande men det har inte kommit och jag har ringt om det nästan 1 - 2 gånger i veckan. 
 
Imorgon ska jag ringa en sista gång och sedan säger jag upp det om det inte har någon lösning för nu är jag trött på detta. Just nu lånar jag pappas internet, lånat hans usb mobila bredband. 
Men sedan när jag fått internet så ska jag fixa bloggen, jag ska visa runt en massavis i min lägenhet. 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback