-Shopping.

 
Lite shopping igår kväll.
 
Jag hade ju fått presentkort av pojkvänen på Bikbok och Gina Tricot så väl inne i stan igår så blev det shopping!
Vad ser man utav det jag köpt ? Eller mer vad ser man att jag gillar ? 
Jo jag gillar djur prints, så fort jag ser ett plagg med djur på så är den nästan ett måste. 
Militärstilen är definivt välkommet till min gaderob,och sedan älskar jag mysiga tjock tröjor men har även börjar falla för tjocktröjor utan ärmar så en sådan fick det bli.
Två par byxor på det också, så jag är rätt nöjd med mitt handlande. Ska se om jag kan få ihop det så jag då och då slänger ihop dagens look inlägg ( som om de inte finns nog av dem i blogg världen ).
Men jag tycker att man inspireras av andras dags look när man läser om dem och man kanske hittar snygga kombos och annat. 
 
Snart ska jag sova för ska jobba imorgon, som tur så får jag skjuts av pappa för han tar den vägen så ska vara hos pappa kvart över sex. Har haft ont i huvudet de senaste dagarna förstår nu varför, när jag kollar på tv eller sitter vid datorn så sitter jag i vardags rummet och jag har fortfarande (!!) inte satt upp en tak lampa där......
Är nog dags nu egentligen så imorgon blir det IKEA innan jobb nummer två!
Kommentarer
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Snygga kläder! Gillar örnarna =)

2012-11-22 @ 02:10:20
URL: http://elefantnytt.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback