- Hårda lasagneplattor.







Middag för en vecka typ.
 
När jag gör mat så gör jag oftast för 4 port. Detta för att jag orkar inte halvera recepten haha men också för att då har jag. Då slipper jag laga typ för några dagar.
Idag har jag gjort lasagne och tro mig denna kommer räcka i typ en vecka, funderar starkt på att frysa in den.
Eller ja delar av den men vi får se.
Något jag inte förstår är att mina lasagneplattor inte vill bli mjuka, asså det är hysat mjuka men inte helt.
Detta problemet hade jag sist jag gjorde lasagne också. Kanske något med plattorna eller så är det helt enkelt fel på mig haha. 
Idag blev det då Lax lasagne med spenat, mums!
Receptet är hämtat från Coop. Här
 
Jag hämtar oftast mina recept där i från. Brukar använda mig av deras app där de lägger upp veckans middagar och då på måndag bestämer jag mig för vilka som jag också vill göra.
Ibland kan jag tyckte tre recept verkar intressanta och ibland inga.
Är det en vecka då det inte är något då blir det korvstroganoff och så kollar jag i böckerna jag har hemma..
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback