- Healty can be good.



 
Hallonfluff.
 
Godmorgon, godmorgon, jag önska ibland jag kunde sova länge som alla andra. Vakna klockan sex och tvingade mig själv sova till sju. Men nog om det.
Igår så gjorde jag mig något gott. Tyckte jag förtjänade det.
Det fick bli hallonfluff, enkelt, gott och nyttigt!
 
Du behöver:
- 1.5 dl Hallon ( frysta )
- 1 skopa One Whey Protein pulver.
- 1 dl vatten.
 
Du gör så här:
Mixa hallonen, så de blir nästan som sorbet. Om du som jag mixar med en mixerstav och inte har något lock, ta en plastpåse över eller något för det skvätter! Haha
Men i alla fall, sedan häller du i proteinpulvret och ½ dl vatten, vispa med elvisp och häll sedan i den andra ½ dl med vatten, vispa tills det blir fluffigt. 
 
Själv tyckte jag att det blev väldigt mycket fluff och det var även väldigt mättande så orka inte ens allt, sparade tills idag och åt på morgonen men då var det inte fluffigt längre. Men underbart gott var det!
 
Hittade receptet här
Kommentarer
Postat av: ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Ser gott ut :D

Svar: Det var grymt gott!
maria andersson

2013-04-22 @ 16:12:32
URL: http://lica.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback