- White is the new thing.



Nymålade väggar ger köket lite mer ljus.
 
Igår kväll stod jag från klockan tio till tolv på natten, dessutom på mitt köksbord.
Grannarna måste trott jag gick på något för där stod jag, såg säkert ut som jag sjöng, för ja det gjorde jag. Och sedan små dansa jag lite också för ja, jag hade ju musiken på. 
Faktum var det att jag målade om mina väggar, Nu försvann den där beige / rosa färgen och istället är det nu vitt!
Känns så himmla underbart att få gjort detta, har bara tänkt på det sedan december typ och har dessutom haft färg sedan januari så varför jag inte gjort det, ja ni det vet jag inte. 
Fick även upp mina fina tavla från Uganda. Köpte den på en marknad, älskar den.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback