- Frukost & Katten.









 
Åh mums säger jag, dock inte katten.
 
Jag jobbade natten på jobbet här om dagen/natten så då under tråkigheternas timma så testade jag en youghurt som vi har till dem som inte äter mjölk. Soygurt.
Den var grymt god, speciellt blåbärsmak så den handlade jag igår.
Och så passa jag på att köpa lite linfrön och solrosfrön som man skulle kunna ha i.
Igår hade jag även i bananer men ja det var de två jag hade som jag hade i igår så idag fick det bli utan bananer.
Nu ska här hemma städas och DISKAS! Inte för att det är så mycket disk men bara att jag tog den ej igår.
Jobbet börjar klockan tre, slutar klockan halv tio och då ska jag in till stan med Sanna & Philip.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback