- Hotell frukost är nog bäst!

 
Jag + hotell frukost = LOVE
 
Jag älskar hotell frukost, tror det är för att jag gillar äggröra och köttbullar och det är inget jag normalt ställer mig och gör på morgonen, blir ju annars ett knäckebröd eller två. 
Jag är inte så mycket för hotell mat annars men frukosten är MmmmMmm...
 
Jag befinner mig nu i Stockholm med mina kära mor, vi ska inte vara här så länge utan kom igår och åker hem imorgon redan. 
Mamma ska på konferens med jobbet här nere så jag kände för att haka på!
Idag ska vi strosa runt och vara på fotografiska och imorgon ska jag själv strosa runt och vara aktiv med fotandet. Sist jag var i Stockholm var i Augusti då det var fototräff här, då hade jag ju med mig kameran men tog bara kort på själva träffen. Annars var jag här för ett år sedan!
Då var de mer shopping och ute kvällar som gällde. Så nu ska kameran fram!
 
Ses senare!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback