- Bebis.

Min lilla bebis.
 
Snart har halva veckan gått, eller det har den typ inprincip. 
Lönedag och beta hyran dag. Både roligt och inte roligt men vad skall man göra, tillhör livet.
Om en halv timma går bussen mot jobbet och där skall jag vara fram till ett tror jag och sedan är det ett litet möte på det SEDAN skall jag fika med Madeleine och Paulina. 
Det var dagens planer det, slänger väl in ett gym pass till kvällen också!
 
Känns som jag aldrig är hemma nu för tiden, men det som är mysigt när jag kommer hem är ju denna söta katt som kommer och möter en i dörren, mesta dels för att han vill springa ut tror jag.
Men att sedan till kvällen myser vi båda ner oss i sängen för att sova för natten. 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback