- Lätt & Gott.







Det behöver inte vara avancerat för att vara gott.
 
Jag är ingen hejdare på att laga mat, jag önska däremot att jag var det, att kunna laga god matsom alla bara ville ha mer av.
Men nu är det inte så, jag har inget tålamod för komplicerade recept och jag är ju kräsen så när det är mycket om jag inte tycker om skiter jag i det, istället för att smaka. 
 
Idag blev det enkelt men gott! Recepten jag använder mig av när jag lagar mat kommer oftast från Coop. 
Idag fick det bli Tortelloni med räkor och lite annat gott. 
Det skulle vara massa purjolök i men då jag inte tycker om det så valda jag att ersätta med smaskiga tomater!
Enkelt recept som sagt, tortelloni, tomat, avokado, räkor, vitt vin och dill. 
 
Hämta receptet här.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback