- Avokadosoppa.



 
Avokadosoppa med kräftstjärar.
 
Oj, oj idag har dagen bara gått, började ju som sagt med att leta runt på Willys med min Kitty mugg. 
Sedan var det dags för kroppsanalysen men tror jag tar den sammanfattningen imorgon (stressad!! ).
Åka ner och träna med Sanna, underbart kände att jag prestera bra trots att jag var lite stressad. 
Hem och laga middag och snart är Madelene här då vi förbereder oss för utgång. 
 
Till middag blev det Avokadosoppa med kräftstjärtar, mums!
Men memo till mig själv, ha inte i dill nästa gång, du gillar inte det!
Efter den utsökta middagen som ni hittar här så blev det en banan och äggkaka med one egg proteinpulver i, det är något utav av det bästa som finns!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback