- Just sayin'

 
Du förstår inte hur jag, en tjej, kan älska en annan tjej.
( arg när jag skriver detta pga jag såg en film om RYSSLAND!! )
 
Jag förstår inte hur du som tjej inte kan ? Men jag respekterar att du inte gör. 
 
Du som kille vill inte få igenom att två av samma kön gifter sig, då skall du heller inte uppmuntra till två tjejer som kysser varandra. 
 
Jag är inte gay bara för att jag inte funkade med killar, det fungerade inte med killar för att jag var just gay.
 
Jag vill inte gifta mig nu, verkligen inte, alltså vill aldrig egentligen. Men en vacker dag kanske jag ändrar mig trots allt och då går jag in i ett äktenskap, inte ett samkönatäktenskap.
 
Bara för att jag är tjej och gay så betyder det inte att jag är feminist.
 
Bara för att jag är tjej, gay och butch så betyder det inte att jag vill vara en kille.
 
Bara för attt jag gillar någon av samma kön så betyder det inte att jag blir kär på ett helt annat sätt än hetrosexuella Tro mig du som fråga mig... det är exakt samma käsnlor.
 
Bara för att man är gay så betyder det inte att man kollar in alla i omklädningsrummet, För mig är det tvärt om, jag kollar bort för jag är så jävla rädd för att folk kollar på mig med sina dömande blickar och jag hatar att visa mig i. Hade gärna haft egna bås!
 
Om man som tjej leker med bilar som liten och som kille med dockor så behöver de inte betyda att du är gay eller kommer bli. Jag själv lekte med dockor jämt, inga bilar här inte, förstår mig inte på bilar. Men jag förstår mig heller inte på smink och mode! 
 
Min dröm är att en dag har egna barn, det kan faktiskt hända för mig med och bara för att jag kanske står där med ett barn som kommer ha två mammor så gör det inte oss till dåliga föräldrar för att barnet inte får en pappa, en mans figur i livet. Många växer upp med en föräldrar, en mamma eller en pappa. Är inte det lite samma sak ?
 
Jag må se mig själv som gay nu, rakt upp sagt flata för jag har svårt för ordet lesbisk. Men det behöver inte betyda att jag ser mig själv som det om 10 år. Jag kan lika gärna ha hittat världens underbaraste kille!
Desamma tror jag gäller alla, när vi hittat den personen som med sin charm kommer in i våra hjärtan, så finns det inget man kan göra mer än att ta emot och ge tillbaka!
 
Homofobi är ett ord som jag hatar, du är inte homofob!
Har du fobi för en spindel så klarar du inte av tanken av spindlar, du skulle aldrig vilja röra en spindel om ens se på en. Men du som hatar homosexuella, säger att du har homofobi har inga svårigheter att slå på dem och trakassera dem. Homofobi ? Pffff! Det kallas idioter! 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback