- Morgon styrka.

Sovmorgon med styrka.
 
Idag är det lördag och jag skall spendera stora delar av denna lördag på jobbet. Börjar nu snart kl: 10.30 och slutar 21.30, låter kul eller ? Kan säga att jag inte störs av det mer än att jag inte hinner till gymmet.
Så istället för att stressa denna morgon med att snabbt gå upp, gå till gymmet, gymma och sedan hem och duscha och allt sådant så körde jag lite hemma.
Jag har en bok där jag klistrat in bra övningar, på datorn hittar man alltid bra övningar.
Hantlarna är inte tunga de väger bara 1 kg var. Köpte från Oriflame.
Mattan fick jag med en premunation från Iform och desamma med medicinbollen. 
Så nu blir det att borsta tänderna och sedan gå mot bussen nästan.
Ha en grym lördag!
Kommentarer
Postat av: Amanda

åhhjj ag är altid så seg på morgonen heh:)

2013-03-24 @ 08:38:02
URL: http://amandaelisabet.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback