- En vecka kvar.



En vecka kvar i Uganda, sedan har jag varit här i en och en halv vecka.
Nu när jag tänker efter hade jag velat blogga under tiden, berätta om allt, så slapp bloggen bli bortglömd och icke gjord. Men funderar stark på att blogga om dagarna kort och lägga upp bilder för varje dag jag  tagit bilder när jag kommer hem.... Får se.

Snart är man hemma igen inte för att jag längtar faktiskt, ja visst saknar jag vissa saker men jag klarar mig, skönt att komma i från för en stund, så mycket tankar hemma som jag inte orkar hela tiden.
Idag åkte vi till ett shopping centrum, men hitta inget typ jo ett par jeans kosta lite mycket men så snygga!
Så åkte hem med att ha köpt sex stycken Tic Tac Askar, en choklad kaka, en Kaffe Latte, fyra festis juicer och en burk kakor.


När vi kom hem sedan så ringde de från receptionen och sa att någon sålde handverk.
Vi gick ut och kolla och där stod en dam och sålde fina grejer gjorde av henne själv. De var gjorde av bananträdens bark eller något, köpte två plånböcker, en till mamma hade jag tänkt mig.
Men nu ska jag fortsätta måla på min trollslända...
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback