- Elefant massage.



En dag full med saker att göra.

Denna dagen ( här är klockan nu tio i åtta. ) har bara flugit i väg. Börja med elefant show då jag även fick elefant massage, bilden kunde tyvärr inte laddas upp. :(
Fortsatt med monkey show, fisk spa, en bild jag inte heller fick upp.
Kändes väldigt underligt att ha en massa små fisk äta på ena fötter. Kiklades gjorde det också!
Sedan elefant ridning, sedan åka och kolla på en stor guld buddha, en mumifierad munk, se en härlig utsikt.
Se stenar formade som snoppar, om de bara blivit så eller om man gjort dem så vet jag inte. Sist så åkte vi till en marknad, och ja sedan fick jag erbjudande av en kille att få en plats i hans hjärta istället för bussen jag just skulle sitta i och så målade Han hjärta på rutan min och precis innan vi åkte vinka Han hejdå.
Höll på att glömma att jag höll en skorpion och att vi åkte till ett underbart vattenfall.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback