- Ibland är vardagen så här överraskande.



Ja ibland så kan man få en sådan här blick, tyvärr inte idag.

Måste bli bättre på bilder från vardagen, roligare då, minnen är alltid roliga.
Kl halv elva hade jag handledar möte och studiehandledar möte. Sedan gjorde jag inget från klockan typ elva typ klockan två, det var super kul, eller ?
Nej inte så men blev lite glad när första lektionen börja och den vara i en halv timma så fick vi snällt kolla på en grej vi sklle se på nästa lektion hemma, så en halv timmas lektion hade jag idag.
Hem i tron att n ska jag träffa Philip men nej, det blev lite krångel så torsdag kanske på det får se.
Men nu ska jag till Viktor snart och göra vet inte vad.

P.S
Om jag har glömt bokstaven U i något ord och mening så är detta för att, den måste man verkligen tycka ner för att den ska " skrivas " och så hårt trycker man inte alltid på ett tangentbord.
D.S
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback