- Nya i familjen nail.



Nagellack från Bikbok som till kommer i min samling som ligger i min Hello Kitty necessär.

En timma i skolan idag, något jag kan vänja mig vid om jag får säga så.
Tog mig en tid att bara njuta av det typ och att jag inte behöver gå till skolan alls på onsdag, sweet!
Efter skolan så stack jag med Sanna till Frölunda torg, hon hade en massa presentkort där men köpte hon något nej ?  Hur kan man inte undrar jag då, jag köpte mig i alla fall tre nagellack på Bikbok.
Dock inget vit för tänkte leta upp det men efter allt letande så har jag intsett att jag inte kommer hitta det.

True Story.
Just det bakgrunden är konstig för jag håller på att göra om lite på designen. :)
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback