- Och där kom snön....



Min syn på storlek när jag målar finns inte.

Ja det var egentligen meningen att jag skulle få med alla de sju små dvärgarna men jag fick med tre för jag suger på att anta storlek för att allt ska få plats. Hehe


Annars idag så var Viktor hos mig på morgnen, min underbara pojkvän, som jag älskar mer och mer.
Jag kan inte ungå att min rörd när han säger så fina saker, ibland känns det som vi har ett nytt förhållande alltså liksom som man är ny kär. Inte som om att vi varit tillsammans i två år.
Man har ju hört att käreken dör ut och ja jag trodde väl den skulle göra det vid ett år.
Sedan ja nu har vi varit tillsammans i två år, är 17 och 19 år och vi hade tänkt att leva livet tillsammans.
Då är två år ganska lite, hehe men men.

Gick i snöfallet till jobbet, jobbat och fick skjuts en bit hem så tog bussen sista biten.
Sov morgon imorgon, börjar halv två.
Trackback