- Prov x2.




Prov idag & prov imorgon, lycka till Maria.

Igår så var det plugg dag för mig och Louisa, jag har prov idag i Människan socialt och kultrellt, lite intressant men inte allt för intressant. Men skönt att man fick sovmorgon till 12.10 idag istället för att börja 09.45. 
Imorgon är det teckenspråks prov och hur jag ska klara det vet jag inte. Shit alltså.
Sedan skulle jag träffat Cecilia idag men hon är sick. :(
Tur i oturen för jag har ingen tid egentligen för ja som sagt teckenspårks prov, men vill hinna se henne för hon har alltid mer än mig i skolan och snart åker hon till Florida!
Kommentarer
Postat av: B&L

lycka till :D gick det bra?

2012-01-20 @ 11:26:27
URL: http://thecherries.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback