- Nyheter,


Nyheter från HM och Kandeeshop
 

Nu när det snart är okober så börjar kvällarna bli mörkare och mörkare, då har jag insett att sommaren var slut för snart en månad sedan. Medan jag tänkte på detta så såg jag att nya snygga kläder och väskor hade kommit in på Kandeeshop och klicka mig in och kika lite, drömde lite också. 
 
Så tänkte jag snart är det för kallt för en linnen och det är synd för jag har börjat tycka om det!
Så satte ihop ett litet collage om vad jag önskat jag hade nu under sommaren som sprungit bort.
Eftersom vädret har gått upp och ner så körde jag på leggings brallor och linne funkar alltid ändå, skor som är snygga och en snygg väska att ha till allt, ring får vi inte glömma, men den mer för att den är snygg, almänt!
 
Godnatt
Kommentarer
Postat av: DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

Svar: Om jag kommer!Trodde det ej skulle passa mig, men de gjorde det! ;)
maria andersson

2012-09-19 @ 12:56:17
URL: http://diys.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback