- Astrid, lilla Astrid.

 
Ibland får man mysa med andra katter.
 
Efter dagens arbete så tar jag ledigt i en dag! Wihoo..
Nej men fy fan vad gött, dock är väl en dag inget att hurra för, egentligen, men sedan är det jobb på fredag och sedan en ledig helg! Det kan man hurra lite för iallafall!
 
Efter jobbet blev det gymmet med fokus på höft och rumpa!
Sedan hem duscha och äta. Sedan en lite promenad med Madde & Paulina. 
Det skulle väl vara tänkt så och så blev det men sedan fastna jag där hemma hos dem i några timmar och snackade en massvis och drack te! Underbart tycker jag!
Där stötte jag bland annat på denna katt som egentligen är deras grannars katt, men hon tror att hon bor oss alla. Har ju själv bott där uppe och då sov den hos mig vissa nätter, det var då jag insåg att jag ville ha en katt.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback