- Tiden går som bara den.



Från tio sekunder till att kunna somna i famnen.
 
Här om dagen satt jag och tänkte på hur fort tiden går. Snart ett år sedan jag tog studenten, känns som igår.
Och har bott med min katt, bara han och jag i ett halv år. 
Och har varit singel i snart 3 månader. Det är mycket tycker jag som varit i ett förhållande i tre år.
 
Studenten känns som igår och jag saknar en liten del av skolan, det är nog mer skrivandet jag saknar. Kanske blir att plugga engelska snart, måste ändå göra det någon gång. 
Jag tog över min katt Nisse från några som hade tre katter, de ville bli av med alla för de skulle flytta till en mindre lägenhet. Så fort jag såg bilden på honom blev jag kär haha. 
Under de två första månaderna så kunde jag inte bära honom, han ville ner direkt och bara sparkades.
Tio sekunder var väl max typ, men nu skulle han lika gärna kunna somna i min famn. Han är min bebis.
Trivs med att inte ha någon annan än min katt. Ibland är det tomt men för det mesta inte.
Har man underbara vänner så klarar man allt!
 
Skall nu till affären för att handla, så man får mat på bordet.
Träningen idag gick suvurän, har börjat med mitt nya tränings program. Idag körde jag kondotion som jag kör varje gång, trapp maskin + löpbandet, 20 min på varje och sedab blev det styra med fokus rygg!
Längtar redan tills imorgon då det blir fokus mage!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback