- Enklare blir det inte.

 
 
Bananpankaka.
 
Bananpankaka var en god pankaka. Jag gillar ju inte vanliga pankakor så detta var perfekt!
Och inte bara var det gott utan super enkelt... Jag använde 2 bananer och 4 ägg. 
Man ska inte göra dem så stora, utan som plättar typ. 
Receptet hitta jag på en frukostblogg - här.
Fanns massa mysiga och goda recept där. 
Fick även en idé att jag skulle köpa någon fin anteckningsbok och skriva ner recept som man kommer på eller som man hittar eller får reda på.
 
Eftermiddagen spenderades med en vän, en numera bästa vän.
Viktor och jag försöker verkligen vara vänner, kanske lite odd efter man varit tillsammans i tre år och förlovad i ett. Men jag vill inte förlora honom....
Men vi hade trevligt... drog till IKEA och köpte hylla och sedan gjorde vi dessa goda pankakor och sedan blev det ett parti med yatzy. 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback