- Les Miserables

 
 
Les Miserables.
 
Jag är viserligen inte den som gillar att gå på bio. Tål inte det på något sätt....
Jag kan inte pausa om jag behöver gå på toa, är drickan slut kan jag inte hämta mer, brasslar vill jag inte göra för jag vill inte störa någon och vill då där mer att ingen annan prasslar. 
När jag reser mig upp är det som att gå av ett plan man suttit ett tag på... känns som jag druckit mig lullig. 
 
Idag var jag på bio med Viktor,som numera är min vän.
Vi kollade på Les Miserables... en musikal på film, de sjöng under hela filmen. 
Den var faktiskt bra så är rätt nöjd ändå med detta bio besöket. 
Funderar nu på att ladda ner Mamma Mia för jag älskar Amanda Seyfrieds röst. Har den på dvd men den funkar ej dock.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback