- Nej nu fan!

 
Nu skall här börjas på riktigt.
 
Jag har slaravat med både träning och mat halva förra veckan för jag hade en sådär bra vecka.
Jobbat mer än vad jag borde och sovit sådär.... 
Men nu känner jag att allt är bra igen, vet inte ens varför jag sovit dåligt, jag som sovit som en gud i början av förra veckan!
Men nu skall här tas nya tag, för jag vet att det bara att svacket inte beror på att jag har tröttnat på träningen för det har jag inte skall jag banneme säga! NEJNEJ! Jag älskar att få komma till gymmet!
Jag tror lite det är för att mitt dumma skoskav inte vill lägga sig och jag har verkligen börjat tycka om att gå!
Mera Power Walks vill jag ha! Så idag gick jag och kköpte nya skor som skall passa mig och min häll.
Hoppas det skall bli bättre nu, hoppas verkligen! Så imorgon blir det morgon promenad till jobbet!
Så för att avsluta förra veckans dåliga dagar så köpte jag naturgodis. Sedan är det stopp på det!
Är ju inte bra för min mage heller med alla den yoghurten... Och så köpte jag LOKA. 
Tyckte inte de nya LOKA var så goda, bara skumma men nu smaka det helt okej!
 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback