- Den där måndagen efter helgen.

Måndagen efter en underbar helg.
 
Kanske konstigt att säga att man haft en underbar helg, för jag har ju jobbat sen i fredags.
Om vi skall gå ännu längre bak så har jag jobbat sedan måndags.
Men helgen var underbar, fick höra saker som värmde hela hjärtat, nästan så jag fick en glädje tår!
Sedan kom ju såklart lite ilska också, absolut!
Men var tillbaka på mina vanliga ställer, känder helt rätt och så skönt!
 
Denna morgon tar jag det lugnt, avslutade gårdagen men träning och sedan Harry Potter så började dagen med att kolla lite till på Harry Potter.
Sedan frukost som bestod av två mackor med smält ost och ketchup. Måste göra slut på de mjuka brödet, kommer röttna annars, ( Gillar egentligen inte mjukt bröd ). Och så en kopp te på det!
Sedan skall här städas innan det blir av till gymmet!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback