- Tre timmar av styrka.

 
Morgon träning är nog något helt underbart!
 
De säger att innan morgonträningen bör man inte äta frukost, eller bör och bör men vill du ha bättre fettförbränning så skall du äta frukosten efteråt. 
Men jag hade nog inte klarat det, jag måste äta innan gymmet, en timma innan så magen blir mätt, för jag menar jag spenderar ungefär mellan 2 - 3 timmar där. 
Så ingen bra ide för mig att vara hungrig tre timmar extra liksom. 
Passet idag gick underbart, något lite roligt var att idag var det lite tvärt om. Låt mig förklarar:
Oftast är det så att när man kommer in på ett gym så är det tjejerna som står och svettas vid löppbandet och crosstrainerna och killarna ser man vid viktstången och styrkemaskinerna. Idag så var det tvärt om. 
Vilken boost man fick av det alltså! 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback