- För att komma till bra mat, så måste man börja med MAT.

 
För att komma till bra mat för muskler och hälsa.....
 
......Så kan det vara bra om jag i förstahand börjar göra mat överhuvudtaget.
Jag är dålig på att göra mat, och då menar jag... gör hellre havregrynsgröt än lagar mat.
Jag tycker det är lite tråkigt att göra mat till sig själv, roliagare att göra mat till andra. Men nu fan.
Idag blev det bamba mat... eller jag tyckte det blev det, vanlig rökt skinka med sås och ärtor. 
Alltså, skinksås... som man fick i bamba ibland. Men det var faktiskt gott måste jag säga!
 
Idag är det torsdag och då blev det en biceps och triceps. HELT UNDERBART!.
Jag vill få starka och fina definerade armar och jag var på mycket god väg i sommras men sedan gick det utför och nu börjar jag komma igång igen.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback