- Snart en vecka kvar.


Snart är det dags för mig och mamma att ta semester och få lite värme på oss.
Vi ska åka till Thailand hade vi tänkt oss och det ska vi också såklart!
Vi ska vara en vecka i Bangkok och sedan typ en och en halv vecka på en ö som heter Koh Samui. 




Hotellet ovan heter Narai Hotel, det är hotelet i Bangkok och det verkar bra, min mamma är en sådan som typ ska ha de helst mer än 3 stjärning har jag fått för mig i alla fall då när hon säger att det är tre så säger hon typ förlåt nästan kan de kännas som och jag försöker verkligen intala henne att sak samma vad stjärnorna gör ?
Vi ska inte leva där ändå ? 




Sedan när vi bor i Koh Samui så bor vi på ett hotell som heter Samui first hotel. 
Det låter som ett mysigt hotell det också. 

Blev inte mycket till bloggning i helgen då den enbart bestått av arbete om jag ska vara ärlig.
Att jobba nio - nio, ja då hinner man inte mycket annat. 

Så för att jag är så seg på detta bloggandet så tänkte passa på och tips om blogkeens tävling där du kan vinna goodiebag, som fanns över efter deras julmingel. 
De kommer att under 25 dagar ( måndag - fredag ) dela ut en goodiebag varje dag då under dessa 25 dagar. 
För mer info så jag inte ger fel info kan du hitta här.
Det är en rejäl goodiebag tycker jag! ^^
Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej finis ;) Vill bara påminna dig om att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg (om du inte redan har gjord det)

Ha en bra fortsätt dag =)

2011-12-19 @ 15:53:30
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig :) Vill bara tipsa en gång till om hur man snabbt och enkelt kan tjäna pengar på din blogg eller hemsida

http://sense.webblogg.se/2011/december/chayenne-tipsar-1.html

(Im srry om du inte gillar sånna kommentarer)

2011-12-20 @ 20:15:17
URL: http://sense.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback