- Börjar inse.



Två t - shirts från Ellos och fick då även med en box.

Hade beställt två vanliga t-shirt från Ellos och fick då även med en box, gick dock hål på boxen för råka gå in med denna i dörr handtaget.
Vad ska man nu ha i denna mellan stora box ? Hmm..

Har nu även insett att jag faktiskt ska åka till Uganda om en och en halv vecka.
Jag ska utföra min sista praktik där och ja som sagt börjar inse det nu.
Har inte riktigt förstått hur de andra kan typ vara oroliga och sådant men nu förstår jag.
Min största oro är att tänk om mina engelska kunskaper inte räcker till om jag hela tiden säger " What did you say ? " eller något liknande, det blir lite pinsamt.

Annars har dagen innehållt plugg, träffas Cissi och vi fotade mysigt måste ske igen.
Nu är jag hos Viktor och vi ska sova för vi är super trött båda två! 
Godnatt.
Trackback