-Entebbe, Uganda, Afrika

På något sätt är det svårt att förstå...

Jag är nu i Uganda och ska göra min praktik här nere, ska praktisera med barn med funktionshinder. Ska bli väldigt spännande, och imorgon är det introduktion!
Tror denna bloggen får ligga nere tills vidare om jag ska vara ärlig kanske slänger in något inlägg ibland men doxk utan bild.
Under denna tid kommer jag och de tre andra tjejerna jag är här med blogga på en annan blogg. Den heter: www.internationalersering.se kankse har jag stavat fel men sök då på google, hoppas ni tittar in!
Sedan kommer jag föra en dagbok aom jag ska ha med mig hela livet. Men nu ska jag sova hade jag tänkt mig.
Godnatt!
Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! SKulle du vilka kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka fler gånger?



Ha en bra tisdag! Kram

2011-11-22 @ 14:16:51
URL: http://bedeliciious.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback