- Restaurang Simba Göteborg.



Igår bjöds det på middag på restaurang Simba.

Igår kväll så var jag och mamma och oscar på restaurang Simba och åt. 
Det var jag som bjöd på denna starka middag, stark för att ja den var stark, vatten var ett måste till.
Men det var gott trots allt och det var väl huvudsaken.
Simba är en afrikansk restaurang och jag och mamma delade på en etiopisk platta som innehöll tre rätter.
Oscar åt något med kött vet ej vad det hette men det också ursprungligen från Etiopien. 
Åt där i sommras med Madelene, Viktor & Jakob, men då var de en annan meny och det var roligt att de ändrat på den, lite variation annars hade jag väl tagit samma som i sommras.




Viktors och min mat i sommras när vi åt på Simba
Klickbara.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback