- Bring me flowers.



En söt kille kom med blommor igår, då fick han en glad tjej.

Igår som sagt hade jag och Viktor två år tillsammans och då kanske man ska gå ut på resturang eller göra något annat speciellt men vi har väl aldrig varit sådana.
Igår kom han och mötte upp mig i skolan, då fick jag blommor och sedan åkte vi till godis havet och köpte godis för 82 kr, men bara för att vi kände för det hehe.
Sedan var vi hemma och mös och bara njöt av massa choklad!
Sedan senare till kvällen blev det en promenad i höst kylan och sedan lite kort och sedan sänge.
Idag på morgonen skulle vi inte ta bussen förrän klockan tio men vi gick upp åtta och tog oss till bergsjön och tog kort där ( då inte bergsjön i göteborg ).
Sedan annars idag har jag provat student mössa och träffat Sanna och tagit kort och nu ska jag ringa Louisa och sedan lägga mig och läsa svenska boken och sova.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback