- En snabb målning.



Jag kan väl inte säga att vattenfärg är de enklaste, tycker inte jag.

Det är ju det där med att man kan ju inte ta bort det man gjort, visst kan man skissa med blyerts innan man det gjorde inte jag för jag skulle bara testa måla en snabb stund.
Och jag som redan har svårt med att anta hur stort något ska vara för att passa in med det andra, gick inte det så bra... men men man lär sig väl antar jag.

Snart ska jag cykla iväg till jobbet och blir inte hemma förrän runt tio tiden men det gör väl inget, tror det kommer bli bra på jobbet idag, hoppas jag och tror varje gång, man ska väl vara positiv ?


( anledning till de typ vita vecket längst ner till vänster på teckningen
är för att vattenfärg gör att pappret viker sig och jag scanna inte in
denna bilden utan tog kort med kamera. )
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback