- Jul på Liseberg.










Liseberg at christmas.
 
I onsdags var jag på Liseberg med pojkvännen och frös ihjäl.Usch och inte usch!
Vi hade det mysigt förutom att jag frös så mycket om mina fötter så jag halta och oja mig.
Inte direkt roligt men vad ska man göra... Kanske köpa de varmaste skorna jag kan hitta nästa år ? 
Får väl göra det, men i onsdags köpte jag mig raggsockor, lussebulle örhängen, lite salami och fudge.
Får se om jag åker dit igen, kanske med mamma om hon orkar gå ute i kylan. 
 
Nu ska jag iallafall ut och handla mat, lite morgon ärenden så jag sedan kan börja städa för de behövs.
- 17 grader ute.......FY! Vet inte riktigt om jag orkar en vinter till.
Raggsockar i skorna funkar inte, tårna på höger fot fryser ihjäl ändå.
Jaja sedan är det ju bara att se fram emot sommaren som kommer om..... några månader....
Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Kika in på min blogg, har en julkalender där. Fylld med massor av tips, tävlingar, recept, julklappstips och massa mer :D Tävlingarna som redan varit avslutas inte förräns på juldagen så du kan anmäla dig till dom med :)

2012-12-15 @ 11:18:53
URL: http://mariapalm.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback