- Vandrat och har träningsverk i armarna.



Eftermiddags te när man jobbat hela helgen är aldrig fel.

Sitter och njuter av mitt te. Har jobbat hela helgen, fredag kväll, lördag hela dagen och idag på morgonen/dagen så då behöver jag lite te. 
Idag var vi ute och vandrade i skogen typ, runt en sjö som heter stensjön, tyvärr har jag inga bilder.
Har träningsverk i armarna, varför ? Jo för att det var lite jobbiga backar och det var inte de att de var backar utan det var det att de var backar med en massa sten och grus och jag konkade på en barnvagn. 
Men det är alltid lite skönt med träningsverk. 

Nu väntar jag på att åka in till stan och så ska vi äta middag. 
Det är jag, Viktor, Oscar ( bror ), Josefine ( Brors tjej ) och min mamma för hon fyller år idag. 
Mamma får sin present imorgon för den ligger hos pappa och det är ingen present man tar på cykeln precis. 
Nej nej jag behöver min pappa som kör mig till mamma med den.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback