- ÄNTLIGEN INTERNET!





Två snabba bilder på hur det ser ut nu!

Jo det är så att för en och en halv månad sedan så beställde jag internet i samband med att jag flyttade hem i från. Och det är inte förrän nu som jag har fått det. 
Har ringt till dom flera gånger i veckan och undrat men bara fått svaret att jag ska avvakta trots att jag fått beställa om det 3 gånger och två gånger på grun av att de inte skickat det. 
Så nu är jag glad och nu ska jag försöka blogga fltigt. Får se hur det ska gå. Ska fixa lite på bloggen, ny bilder på mig ska upp och kanske någon ny kategori nu när man ej bor hemma längre. 
 
Men just nu så sitter jag då vid datorn, jag har varit på Ullared och handlat lite jul prylar och så har jag handlat en stor påse godis och en Pepsi för jag hitta inte Cola. Och så har jag såklart min kisse Nisse bredvid mig på stolen, han får vi inte glömma, bästa kompisen när man bor ensam kan jag lova!
Känner mig inte så ensam..... han sover där jag är och älskar att mysa!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback