- BeSassy.



 
Armband från Besassy
 
Jag följer bloggaren ADARAS, och då fick jag syn på detta snygga armbandet med nitar!
Blev kär och jag kände att nu var det länge sedan jag gav mig själv något smycke så i förrgår fick bli den dagen, och idag kom det! Älskar snabba leveranser!
När jag köpte detta armband så använde jag en rabattkod som du också kan använda!
Tack vara Adara! Klicka HÄR så kommer du till inlägget där hon visar upp sina smycken och där hon ger er en rabattkod! Det tackar vi henne för!
 
Tack!
Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Åh sötis!! :D Kul att du också fick användning för rabattkoden! Grymt snyggt armband!

Jag vill bara ha fler :D Måste önska mig guldiga i julklapp! ^^

2012-12-04 @ 21:00:48
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback