- Fitnessguru.




Idag kom ett paket som jag väntat på hela påsken!
 
Jag har alltid sagt att varför tar man extra kosttillskott ? Ät istället för fan...
Men jag har själv börjat att inse att hur mycket jag än försöker inkludera mer och mer protein i min mat så kommer jag aldrig komma upp i det jag behöver nu när jag typ tränar varje dag och mellan 2 - 3 per gång. 
Mina muskler bryts ständigt ner och får ingen energi att ta sig samman igen. 
Så jag har beställt protein pulver från fitnessguru. Smaken jag har beställt är jordgubb med vitchoklad smak.
Den har även låglaktoshalt för mig som är laktosintolerant. 
Tycker nu börja med denna 2 gånger dagligen än så länge för att se om jag får bättre resultat och ihop om att mina muskler och mina kropp kommer kunna återhämta sig.
Jag skall såklart inte slappa till det när det gäller maten, skall verkligen försöka hitta mer inspiration till att laga massa god mat! 
Gårdagens kyklicng med curry och äpple var inte helt fel.
 
När jag öppnade paketet så blev jag så sjukt överraskad....
Tänkte jag har inte beställt några nudlar ?!
Och det står inte på min ordersedel heller, det var en liten present man fick till, så snällt!
Dom ser inte så aptitliga ut, och jag som är så känslig till ny mat ska ta detta som en utmaning. 
Det är nudlar som inte innehåller något fett eller kalorier men är grymt fiberrika. 
Får se om jag ens vågar mig på dem!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback