- Lovely Friend.

 
En underbar vän till en underbar dag.
 
Oj oj, idag har tiden gått och jag trodde faktiskt den inte skulle göra det idag när jag vakna.
Vakna med känslan, " nej idag vill jag fan inte gå upp och åka till jobbet ".
Det är inte ofta jag känner så, ungefär aldrig. Men det är nog för att jag vet att jag jobbat röven av mig i 13 dagar och jag vet att jag skall vara ledig denna helgen.
Så efter jobb dagen som faktiskt gick snabbt, så drog jag till ming underbara vän Cecilia.
Vi skrattade som vi brukade, hon bjöd på massa god frukt och te, och vi snacka om massvis.
Hon har stora planer för både mig och min lägenhet.
Vi snacka bland annat om volentär arbete i två veckor för djur i Afrika. Åh vad jag vill!
 
Efter en hel eftermiddag hos henne så stack jag till gymmet för att idag träna Axlar.
Jag har inte många muskler i mina axlar skall jag säga, så detta var ett jobbigt pass, men så gött ändå.
Klockan nio var jag hemma och nu klockan tio sitter jag och har ätit, duschat och till och med hunnit göra en god dessert, men mer om den imorgon!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback