- Pärla dina egna.



Dra fram ditt leende, våren är här.
 
Jag är på ett sådant glatt humör och just nu finns det inget som kan förstöra det. 
Känns så skönt att vara så här glad. Och varför ens ? För solen skinner, det känns som vår och utanför fönstret ser jag barnen leka och gunga och mamma och mormor tittar på och någon granne går in i sin port, vart han har varit vet jag inte men jag ser att han har solbrillor och vårjacka! UNDERBART!
Så ja det är väl det jag gör nu, dricker mitt te och äter min middag (lunch!?) och tittar ut genom fönstret.
Använder även min egen pärlade underlägg. Denna smile passade helt underbart till denna dag.
Jag skall snart ge mig ut på en promenad, första promenaden för i år till jobbet. 
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback