- Sätter ihop ett tränings schema.

Min morgon syssla.
 
Jag är på tok för manisk eller något nej men när jag fastnar eller börjar med något är det svårt för mig att sluta.
Just nu är träningen något som ligger i centrum. Det märker man även här på inläggen.
Träningen har kommit och gått för mig, men jag har alltid älskat det, har alltid älskat mig själv när jag tränar.
 
Så hela morgonen har jag försökt sätta ihop en massa övningar som skall göras.
Fram tills nu har jag tränat alla muskelgrupper på gymmet och jag det kommer jag verkligen inte hinna med detta schema jag satt ihop men samtidigt är det inte bra heller att träna alla muskelgrupper hela tiden.
Som sagt och som jag måste ta till mig.... musklerna måste vila.
Så när jag från och med nu går till gymmet är det allltid kondtion som gäller och sedan en specifik muskelgrupp. 
Tänkte köra: Armar, axlar & bröst / Mage & rygg / Rumpa, höfter & ben så det går i tre stadier, men får se hur det blir med tid.
Imorgon tar jag vilodagen dessutom, en vilodag i veckan. Okej skall fuska med en promenad men det tycker jag är okej, och nu skall jag strax ut på en promenad dessutom. 
 
Ikväll väntas jobb. Insåg igår att jag jobbar 13 dagar i steck, varav en dag är dubbel jobb och varav en dag endast är ett möte men ett jobbigt möte! Längtar redan till nästa helg, då är man ledig!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback