- Tiden flög iväg.

 
One Casein Pannkakor.

Här var det lite små dött, 10 dagar sedan jag skrev, och jag som hade börjat skriva så flitigt. Haha.
Jag är ingen flitig bloggare och det vet jag, men dessa dagar som varit har varit så roliga så tiden har bara flugit förbi. 
Självklart har jag hunnit sitta vid datan men bara det allra nödvändigaste.
 
Bjuder på en bild på dagens middag, haha 
Jag brukar som sagt använda mig av coop appen för att hitta mat som jag kan ha till middag men denna vecka fanns det dock inget som föll till smaken. Så jag ska testa en massa nyttiga pannkakor.
Dagens pannkakor är från detta receptet men jag bytte ut One Casein Apple Pie till One Casein Double Chocolate.
De ser lite smått brända ut och de kanske de var lite runt om men annars var de smaskens!
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback