- Cat on the go.

 
Katten fick inte häng med...
 
Som sagt så har jag landat i Prag idag och där kommer jag att befinna mig i en vecka. 
Igår var en grymt rolig kväll med arbetskamraterna! Lite mojito, lite tapas och en polisbil i hakarna. Haha.
Men men inte det jag täntke snacka om utan Prag som sagt!.
Flygbuss från Göteborg till Landvetter och sedan från Landvetter till Tyskland för mellan landning och därefter, Prag!
Vår mellan landning var några timmar så även fast vi åkte från Sverige klockan ca: 9.00 så var vi i Prag vid 17.00.
Vi har tagit det lugnt hela eftermiddagen/kvällen så gött har det varit.
Precis käkat, lax med sallad för min del! 
 
Något underligt när jag ska resa är att jag alltid vill resa, älskar att resa, när jag vet att jag skall resa så längtar jag bara, vill packa på momangen typ.
När jag väl kommer till den veckan då man skall åka så får jag ångest typ. Vill inte åka, fattar inte varför jag åler iväg ? Och nej jag är inte flygrädd!
Packar och åker iväg, läser på vad som finns att göra under resan, planerar vad jag ska göra varje dag så jag vet vad som händer så jag inte blir rastlös och så att tiden går så jag får åka hem.
När väl dagen är kommen då jag skall åka hem.... Ja då vill jag ju inte hem.
När jag sedan kommer hem, undrar jag varför de känslorna fanns? Och vill bara boka en resa direkt!
 
Mamma säger att jag var sådan som liten också. 
Ville alltid åka iväg, gillade när vi skulle resa påsmå turer med familjen men när jag väl var där så var det tvärtom.
En gång när vi var i Danmark hade jag skrikit att jag ville hem och pekade ut genom fönstret på bilen som stod där och sagt " Bilen står ju där, bara att åka hem, jag vill åka hem!! " 
 
Godnatt från en knäpp unge, hehe.
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback